.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار بابل : تبليغات انتخاباتي در خارج از مكان هاي تعيين شده ممنوع!

 فرماندار بابل نسبت به تبليغات انتخاباتي در خارج از مكان هاي تعيين شده در شهر بابل هشدار داد و گفت : تبليغات در خارج از اين مكان ها ممنوع است و با خاطيان برخورد مي شود .

به گزارش شمال نیوز محمدتقي عباسپور روز چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتي شهرستان افزود : براي تبليغات انتخاباتي مرحله دوم 60 مكان در نظر گرفته شده است و هواداران و ستادهاي نامزدها تنها در همان مكان هاي مي توانند مواد تبليغاتي را نصب كنند.
وي آمادگي شهرستان بابل را براي برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اعلام كرد و گفت : براي اين منظور هشت هزار نفر به عنوان عوامل اجرايي ، نظارت ، بازرسي ، نماينده فرماندار و عوامل نيروي انتظامي فعاليت خواهند داشت.
فرماندار بابل تعداد صندوق هاي پيش بيني شده براي اين مرحله از انتخابات مجلس را 509 صندوق اعلام كرد و افزود : با توجه به اين كه ارديبهشت فصل كوچ عشاير به ييلاق است ، تعداد صندوق هاي سيار از سه صندوق در مرحله اول به پنج صندوق براي دور دوم افزايش يافت .
وي آمار واجدان شرايط راي دادن در شهرستان بابل را 361 هزار نفر اعلام كرد و ادامه داد : در مرحله اول 27 نامزد با هم رقابت داشتند ولي در دور دوم دو نامزد با هم رقابت خواهند داشت .
شهرستان بابل با بيش از نيم ميليون نفر جمعيت دو كرسي در مجلس شوراي اسلامي دارد كه تكليف يك كرسي آن در انتخابات هفتم اسفند 94 مشخص شد.
علي نجفي خوشرودي در مرحله اول انتخابات با كسب 63 هزار و 306 راي ، منتخب مردم بابل براي مجلس دهم شد و حسين نيازآذري و همت الله طاهرنژاد نيز به دور دوم راه يافتند.
تبليغات دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي راس ساعت 8 صبح فردا پنجشنبه آغاز مي شود و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت.
راي گيري انتخابات مرحله دوم هم روز دهم ارديبهشت انجام مي شود .
استان مازندران داراي 12 كرسي در مجلس شوراي اسلامي است ./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.